ویرایش شماره تلفن همراه سرمایه گذاران
نحوه ویرایش شماره تلفن همراه سرمایه گذاران
ویرایش شماره تلفن همراه سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
سجام: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق سامانه سجام صورت گرفته است.
تامین سرمایه کاردان: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق شعب بانک صورت گرفته است.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط پورتال
سرمایه گذارانی که از طریق سایت پورتال ثبت نام می شوند اطلاعاتشان از سجام دریافت شده و در سیستم صندوق قابل ویرایش نیست. از این رو جهت هرگونه تغییر در شماره تلفن همراه باید به وب سایت سجام مراجعه نموده و شماره تلفن همراه خود را ویرایش کنند.
تغییر اطلاعات این دسته از سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام به امور مشتتریان شرکت تامین سرمایه کاردان تماس گرفته و کد ارسالی از سجام را جهت بازیابی اطلاعات از سجام به کارشناس صندوق ارائه دهند. پس از ثبت کد و به روز رسانی اطلاعات از سجام، شماره تلفن همراه سرمایه گذار در سامانه صندوق ویرایش خواهد شد.
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام بدین صورت که از طریق پورتال شخصی سرمایه گذار مطابق با دستورالعمل زیر عمل نمایید :
ابتدا از آدرس Portal.kardan.ir وارد پورتال شده و روی نام خود کلیک کنید.
از میان گزینه های باز شده گزینه "پروفایل کاربری" را انتخاب نمایید.
از میان گزینه های جدول سمت راست گزینه "به روز رسانی اطلاعات کاربری با سجام" انتخاب شود.
سپس اطلاعات صندوق مورد نظر خود را به روز رسانی کنید.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط شعب بانک
سرمایه گذارانی که از طریق شعب بانک تجارت و سامان ثبت نام می شوند تغییر شماره تلفن همراه تنها با دریافت نامه کتبی از شعب مبنی بر درخواست وی جهت ویرایش اطلاعات امکان پذیر است.
به منظور تغییر شماره تلفن همراه توسط شعب نیز یک درخواست کتبی با سربرگ و مهر شعبه ارسال می گردد که در آن شماره موبایل جدید سرمایه گذار معرفی می شود.
پس از دریافت نامه جهت تغییر حساب با مشتری تماس گرفته شده و یک پنج رقمی احراز هویت ارسال می گردد. سرمایه گذار باید این کد را به کارشناس صندوق ارائه دهد. در غیر این صورت امکان تغییر شماره تلفن همراه برای سرمایه گذاران وجود ندارد.
ویرایش شماره تلفن همراه سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
سجام: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق سامانه سجام صورت گرفته است.
تامین سرمایه کاردان: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق شعب بانک صورت گرفته است.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط پورتال
سرمایه گذارانی که از طریق سایت پورتال ثبت نام می شوند اطلاعاتشان از سجام دریافت شده و در سیستم صندوق قابل ویرایش نیست. از این رو جهت هرگونه تغییر در شماره تلفن همراه باید به وب سایت سجام مراجعه نموده و شماره تلفن همراه خود را ویرایش کنند.
تغییر اطلاعات این دسته از سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام به امور مشتتریان شرکت تامین سرمایه کاردان تماس گرفته و کد ارسالی از سجام را جهت بازیابی اطلاعات از سجام به کارشناس صندوق ارائه دهند. پس از ثبت کد و به روز رسانی اطلاعات از سجام، شماره تلفن همراه سرمایه گذار در سامانه صندوق ویرایش خواهد شد.
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام بدین صورت که از طریق پورتال شخصی سرمایه گذار مطابق با دستورالعمل زیر عمل نمایید :
ابتدا از آدرس Portal.kardan.ir وارد پورتال شده و روی نام خود کلیک کنید.
از میان گزینه های باز شده گزینه "پروفایل کاربری" را انتخاب نمایید.
از میان گزینه های جدول سمت راست گزینه "به روز رسانی اطلاعات کاربری با سجام" انتخاب شود.
سپس اطلاعات صندوق مورد نظر خود را به روز رسانی کنید.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط شعب بانک
سرمایه گذارانی که از طریق شعب بانک تجارت و سامان ثبت نام می شوند تغییر شماره تلفن همراه تنها با دریافت نامه کتبی از شعب مبنی بر درخواست وی جهت ویرایش اطلاعات امکان پذیر است.
به منظور تغییر شماره تلفن همراه توسط شعب نیز یک درخواست کتبی با سربرگ و مهر شعبه ارسال می گردد که در آن شماره موبایل جدید سرمایه گذار معرفی می شود.
پس از دریافت نامه جهت تغییر حساب با مشتری تماس گرفته شده و یک پنج رقمی احراز هویت ارسال می گردد. سرمایه گذار باید این کد را به کارشناس صندوق ارائه دهد. در غیر این صورت امکان تغییر شماره تلفن همراه برای سرمایه گذاران وجود ندارد.
به روز شده در: 15/09/2024
خیلی ممنون!