ویرایش اطلاعات حساب های بانکی سرمایه گذاران
نحوه ویرایش اطلاعات حساب بانکی
ویرایش اطلاعات حساب بانکی سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
سجام: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق سامانه سجام صورت گرفته است.
تامین سرمایه کاردان: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق شعب بانک صورت گرفته است.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط پورتال
سرمایه گذارانی که از طریق سایت پورتال ثبت نام می شوند اطلاعاتشان از سجام دریافت شده و در سیستم صندوق قابل ویرایش نیست. از این رو جهت هرگونه تغییر در اطلاعات حساب بانکی واریز سود و ابطال ابتدا باید به وب سایت سجام مراجعه نموده و اطلاعات حساب های بانکی خود را ویرایش کنند.
تغییر اطلاعات این دسته از سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام به امور مشتتریان شرکت تامین سرمایه کاردان تماس گرفته و کد ارسالی از سجام را جهت بازیابی اطلاعات از سجام به کارشناس صندوق ارائه دهند. پس از ثبت کد و به روز رسانی اطلاعات از سجام، اطلاعات حساب بانکی سرمایه گذار در سامانه صندوق ویرایش خواهد شد.
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام بدین صورت که از طریق پورتال شخصی سرمایه گذارمطابق با دستورالعمل زیر عمل نمایید :
ابتدا از آدرس Portal.kardan.ir وارد پورتال شده و روی نام خود کلیک کنید.
از میان گزینه های باز شده گزینه "پروفایل کاربری" را انتخاب نمایید.
از میان گزینه های جدول سمت راست گزینه "به روز رسانی اطلاعات کاربری با سجام" انتخاب شود.
سپس اطلاعات صندوق مورد نظر خود را به روز رسانی کنید.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط شعب بانک
سرمایه گذارانی که از طریق شعب بانک تجارت و سامان ثبت نام می شوند تغییر اطلاعات حساب بانکی واریز سود و ابطال با دریافت نامه کتبی از شعب و یا سرمایه گذار مبنی بر درخواست وی جهت ویرایش اطلاعات امکان پذیر است.
درخواست کتبی سرمایه گذار
در نامه تغییر اطلاعات حساب بانکی توسط سرمایه گذار باید اطلاعات زیر ذکر شود:
نام و نام خانوادگی سرمایه گذار
کد ملی سرمایه گذار
شماره حساب جدید جهت واریز سود و سایر پرداخت ها به نام شخص سرمایه گذار
شماره شبا جدید در صورتی که حساب معرفی شده برای بانکی بجز بانک تجارت است
تاریخ و امضای سرمایه گذار
تصویر روی کارت ملی سرمایه گذار
پس از دریافت درخواست، جهت تغییر حساب با مشتری تماس گرفته شده و یک کد پنج رقمی احراز هویت ارسال می گردد. سرمایه گذار باید این کد را به کارشناس صندوق ارائه دهد. در غیر این صورت امکان تغییر اطلاعات حساب بانکی برای سرمایه گذاران وجود ندارد.
سرمایه گذاران می توانند درخواست خود را از قسمت سایر مدارک در لینک زیر برای پشتیبانی صندوق ارسال فرمایند:
https://krdn.app/supportdoc
درخواست کتبی شعب
به منظور تغییر اطلاعات حساب بانکی توسط شعب نیز یک درخواست کتبی با سربرگ و مهر شعبه ارسال می گردد که پس از دریافت نامه جهت تغییر حساب با مشتری تماس گرفته شده و یک کد پنج رقمی احراز هویت ارسال می گردد. سرمایه گذار باید این کد را به کارشناس صندوق ارائه دهد. در غیر این صورت امکان تغییر اطلاعات حساب بانکی برای سرمایه گذاران وجود ندارد.
دقت فرمایید که امکان ثبت حساب های مشترک و یا شخصی بجز فرد سرمایه گذار در سامانه صندوق وجود ندارد لذا از ارائه اینگونه حساب ها اکیدا خودداری فرمایید.
ویرایش اطلاعات حساب بانکی سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
سجام: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق سامانه سجام صورت گرفته است.
تامین سرمایه کاردان: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق شعب بانک صورت گرفته است.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط پورتال
سرمایه گذارانی که از طریق سایت پورتال ثبت نام می شوند اطلاعاتشان از سجام دریافت شده و در سیستم صندوق قابل ویرایش نیست. از این رو جهت هرگونه تغییر در اطلاعات حساب بانکی واریز سود و ابطال ابتدا باید به وب سایت سجام مراجعه نموده و اطلاعات حساب های بانکی خود را ویرایش کنند.
تغییر اطلاعات این دسته از سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام به امور مشتتریان شرکت تامین سرمایه کاردان تماس گرفته و کد ارسالی از سجام را جهت بازیابی اطلاعات از سجام به کارشناس صندوق ارائه دهند. پس از ثبت کد و به روز رسانی اطلاعات از سجام، اطلاعات حساب بانکی سرمایه گذار در سامانه صندوق ویرایش خواهد شد.
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام بدین صورت که از طریق پورتال شخصی سرمایه گذارمطابق با دستورالعمل زیر عمل نمایید :
ابتدا از آدرس Portal.kardan.ir وارد پورتال شده و روی نام خود کلیک کنید.
از میان گزینه های باز شده گزینه "پروفایل کاربری" را انتخاب نمایید.
از میان گزینه های جدول سمت راست گزینه "به روز رسانی اطلاعات کاربری با سجام" انتخاب شود.
سپس اطلاعات صندوق مورد نظر خود را به روز رسانی کنید.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط شعب بانک
سرمایه گذارانی که از طریق شعب بانک تجارت و سامان ثبت نام می شوند تغییر اطلاعات حساب بانکی واریز سود و ابطال با دریافت نامه کتبی از شعب و یا سرمایه گذار مبنی بر درخواست وی جهت ویرایش اطلاعات امکان پذیر است.
درخواست کتبی سرمایه گذار
در نامه تغییر اطلاعات حساب بانکی توسط سرمایه گذار باید اطلاعات زیر ذکر شود:
نام و نام خانوادگی سرمایه گذار
کد ملی سرمایه گذار
شماره حساب جدید جهت واریز سود و سایر پرداخت ها به نام شخص سرمایه گذار
شماره شبا جدید در صورتی که حساب معرفی شده برای بانکی بجز بانک تجارت است
تاریخ و امضای سرمایه گذار
تصویر روی کارت ملی سرمایه گذار
پس از دریافت درخواست، جهت تغییر حساب با مشتری تماس گرفته شده و یک کد پنج رقمی احراز هویت ارسال می گردد. سرمایه گذار باید این کد را به کارشناس صندوق ارائه دهد. در غیر این صورت امکان تغییر اطلاعات حساب بانکی برای سرمایه گذاران وجود ندارد.
سرمایه گذاران می توانند درخواست خود را از قسمت سایر مدارک در لینک زیر برای پشتیبانی صندوق ارسال فرمایند:
https://krdn.app/supportdoc
درخواست کتبی شعب
به منظور تغییر اطلاعات حساب بانکی توسط شعب نیز یک درخواست کتبی با سربرگ و مهر شعبه ارسال می گردد که پس از دریافت نامه جهت تغییر حساب با مشتری تماس گرفته شده و یک کد پنج رقمی احراز هویت ارسال می گردد. سرمایه گذار باید این کد را به کارشناس صندوق ارائه دهد. در غیر این صورت امکان تغییر اطلاعات حساب بانکی برای سرمایه گذاران وجود ندارد.
دقت فرمایید که امکان ثبت حساب های مشترک و یا شخصی بجز فرد سرمایه گذار در سامانه صندوق وجود ندارد لذا از ارائه اینگونه حساب ها اکیدا خودداری فرمایید.
به روز شده در: 15/09/2024
خیلی ممنون!