ویرایش اطلاعات هویتی سرمایه گذاران
نحوه ویرایش اطلاعات هویتی :
ویرایش اطلاعات هویتی سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
سجام: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق سامانه سجام صورت گرفته است.
تامین سرمایه کاردان: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق شعب بانک صورت گرفته است.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط پورتال
سرمایه گذارانی که از طریق سایت پورتال ثبت نام می شوند اطلاعاتشان از سجام دریافت شده و در سیستم صندوق قابل ویرایش نیست. از این رو جهت هرگونه تغییر در اطلاعات هویتی ابتدا باید به وب سایت سجام مراجعه نموده و اطلاعات هویتی خود را ویرایش کنند.
تغییر اطلاعات این دسته از سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام با امور مشتریان شرکت تامین سرمایه کاردان تماس گرفته و کد ارسالی از سجام را جهت بازیابی اطلاعات از سجام به کارشناس صندوق ارائه دهند. پس از ثبت کد و به روز رسانی اطلاعات از سجام، اطلاعات هویتی سرمایه گذار در سامانه صندوق ویرایش خواهد شد.
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام بدین صورت که از طریق پورتال شخصی سرمایه گذار مطابق با دستورالعمل زیر عمل نمایید :
ابتدا از آدرس Portal.kardan.ir وارد پورتال شده و روی نام خود کلیک کنید.
از میان گزینه های باز شده گزینه "پروفایل کاربری" را انتخاب نمایید.
از میان گزینه های جدول سمت راست گزینه "به روز رسانی اطلاعات کاربری با سجام" انتخاب شود.
سپس اطلاعات صندوق مورد نظر خود را به روز رسانی کنید.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط شعب بانک
سرمایه گذارانی که از طریق شعب بانک تجارت و سامان ثبت نام می شوند تغییر اطلاعات هویتی با دریافت نامه کتبی از شعب و یا سرمایه گذار مبنی بر درخواست وی جهت ویرایش اطلاعات امکان پذیر است.
درخواست کتبی سرمایه گذار
در نامه تغییر اطلاعات هویتی توسط سرمایه گذار باید اطلاعات زیر ذکر شود:
نام و نام خانوادگی سرمایه گذار
کد ملی سرمایه گذار
اطلاعات هویتی که نیاز به ویرایش دارند مانند محل صدور، نام پدر و ...
تاریخ و امضای سرمایه گذار
تصویر صفحه اول شناسنامه سرمایه گذار
سرمایه گذاران می توانند درخواست خود را از قسمت سایر مدارک در لینک زیر برای پشتیبانی صندوق ارسال فرمایند:
https://krdn.app/supportdoc
درخواست کتبی شعب
به منظور تغییر اطلاعات هویتی توسط شعب یک درخواست کتبی با سربرگ و مهر شعبه ارسال گردد که به محض دریافت مطابق با نامه تغییرات لازم اعمال خواهد شد.
امکان ویرایش کد ملی سرمایه گذاران تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.
ویرایش اطلاعات هویتی سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
سجام: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق سامانه سجام صورت گرفته است.
تامین سرمایه کاردان: برای سرمایه گذارانی که ثبت نام و دریافت اطلاعات آن ها از طریق شعب بانک صورت گرفته است.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط پورتال
سرمایه گذارانی که از طریق سایت پورتال ثبت نام می شوند اطلاعاتشان از سجام دریافت شده و در سیستم صندوق قابل ویرایش نیست. از این رو جهت هرگونه تغییر در اطلاعات هویتی ابتدا باید به وب سایت سجام مراجعه نموده و اطلاعات هویتی خود را ویرایش کنند.
تغییر اطلاعات این دسته از سرمایه گذاران به دو صورت امکان پذیر است:
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام با امور مشتریان شرکت تامین سرمایه کاردان تماس گرفته و کد ارسالی از سجام را جهت بازیابی اطلاعات از سجام به کارشناس صندوق ارائه دهند. پس از ثبت کد و به روز رسانی اطلاعات از سجام، اطلاعات هویتی سرمایه گذار در سامانه صندوق ویرایش خواهد شد.
پس از ویرایش اطلاعات در سامانه سجام بدین صورت که از طریق پورتال شخصی سرمایه گذار مطابق با دستورالعمل زیر عمل نمایید :
ابتدا از آدرس Portal.kardan.ir وارد پورتال شده و روی نام خود کلیک کنید.
از میان گزینه های باز شده گزینه "پروفایل کاربری" را انتخاب نمایید.
از میان گزینه های جدول سمت راست گزینه "به روز رسانی اطلاعات کاربری با سجام" انتخاب شود.
سپس اطلاعات صندوق مورد نظر خود را به روز رسانی کنید.
ثبت نام و دریافت اطلاعات سرمایه گذار توسط شعب بانک
سرمایه گذارانی که از طریق شعب بانک تجارت و سامان ثبت نام می شوند تغییر اطلاعات هویتی با دریافت نامه کتبی از شعب و یا سرمایه گذار مبنی بر درخواست وی جهت ویرایش اطلاعات امکان پذیر است.
درخواست کتبی سرمایه گذار
در نامه تغییر اطلاعات هویتی توسط سرمایه گذار باید اطلاعات زیر ذکر شود:
نام و نام خانوادگی سرمایه گذار
کد ملی سرمایه گذار
اطلاعات هویتی که نیاز به ویرایش دارند مانند محل صدور، نام پدر و ...
تاریخ و امضای سرمایه گذار
تصویر صفحه اول شناسنامه سرمایه گذار
سرمایه گذاران می توانند درخواست خود را از قسمت سایر مدارک در لینک زیر برای پشتیبانی صندوق ارسال فرمایند:
https://krdn.app/supportdoc
درخواست کتبی شعب
به منظور تغییر اطلاعات هویتی توسط شعب یک درخواست کتبی با سربرگ و مهر شعبه ارسال گردد که به محض دریافت مطابق با نامه تغییرات لازم اعمال خواهد شد.
امکان ویرایش کد ملی سرمایه گذاران تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.
به روز شده در: 15/09/2024
خیلی ممنون!